Naam:
Foto’s:
123

Over mijn reis

Lieve familie en vrienden,

29 maart zou het zo ver zijn, ik zou voor 4 maanden naar Leipzig vertrekken, om daar op de universiteit mijn minor te volgen. Wat heb ik hier naar uit gekeken. Toen kwam aan hebt begin van dit jaar Corona opeens om de hoek kijken, waardoor mijn plannen flink in de war zijn geraakt. In plaats van naar Duitsland te vertrekken, heb ik bij de Lidl flink wat uurtjes gemaakt. Een hele teleurstelling, maar ik kon in ieder geval ergens terecht. Hoewel ik niet naar Leipzig kon vertrekken, ben ik toch begonnen met de online lessen van de universiteit in Leipzig. Stiekem hoopte ik dat ik toch nog naar Leipzig zou kunnen gaan, maar niets is zeker in de tijden van corona. Na 2 maanden thuis te hebben gezeten, is het nu dan toch eindelijk zover. Zaterdag 30 mei vertrek ik naar Leipzig!!

Op deze manier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn leven hier in Leipzig. Ik probeer elke week een stukje te schrijven en wat foto's toe te voegen.

xxx Hedwig

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Spanje, Vietnam, Zweden, Zwitserland.